U krijgt een mooi Nijmegen …
U bent namelijk een betrokken inwoner van Nijmegen. U ziet dat er veel leed is in onze mooie gemeente. Problemen waar de gemeenteraad nu niets aan doet. Problemen die wij willen oplossen.

… met een woning voor iedereen
Ook voor u een mooi en betaalbaar huis. Zonder onfatsoenlijk lange wachtlijsten. Daar gaan we voor. We willen meer bouwen en minder slopen. Dat gaan we ook afspreken met de banken en woningcorporaties.

… met vrijwilligers
Wilt u zich ook vrijwillig inzetten voor iemand die hulp nodig heeft? Wij ook! En de gemeente mag zulke initiatieven niet langer dwarszitten. Vrijwilligers geven namelijk liefde en kleur aan onze stad. Bijvoorbeeld door kleren uit te delen aan mensen die het nodig hebben. Of ze halen ouderen op voor een maaltijd.

… zonder mensenhandel
U kunt met uw stem de helpende hand bieden aan prostituees. We geven deze vrouwen de kans om naar school te gaan. En we gaan samen op zoek naar werk. En we pakken de pooiers natuurlijk hard aan. Zo gaan we het onrecht tegen dat prostitutie met zich meebrengt.

Samen strijden we voor een mooi Nijmegen. Een Nijmegen dat Jezus’ voorbeeld volgt. Wilt u meer informatie? Kijk dan op www.nijmegen.christenunie.nl