Doe mee

• We hebben een mooie folder en poster. Die willen we zoveel mogelijk door Nijmegen verspreiden. Helpt u mee? Via deze link kunt u aangeven in welke straten u onze folder wil bezorgen: CLAIM JE BUURT. Dan zorgen wij dat de flyers gemakkelijk ergens op te halen zijn of langsbracht worden. Mocht u het leuk vinden om een keer op straat te helpen flyeren, neemt u dan contact op met Jan Dirk Stam via jandirkstam95@hotmail.com of 06-11962025.

• Be social! Het is mogelijk via de Facebookpagina van kandidaten die dit al gedaan hebben, zoals hier naast, maar ook via deze link (klik!). Verder helpt het liken en delen van ChristenUnie-posts op Facebook ook altijd. Ook via Twitter is er een button te vinden: https://twibbon.com/support/christenunie-2014

• Gebed blijft altijd  een krachtig middel. Daarom verspreiden wij gebedskaarten. Neem contact met ons op als u deze ook wil ontvangen! Wij vinden het fijn als u ook voor de campagne wil bidden.

• Indien u de ChristenUnie Nijmegen ook financieel wilt ondersteunen, kunt u een gift overmaken op NL 39 INGB 0003154825 t.n.v ChristenUnie Nijmegen. ChristenUnie Nijmegen heeft een ANBI-status dus u mag u gift aftrekken bij de belastingopgave.