Het is nu definitief:"ChristenUnie Nijmegen doet weer mee in 2018!"

campagne
Door Jan Dirk Stam op 5 februari 2018 23:42

Het is nu definitief:"ChristenUnie Nijmegen doet weer mee in 2018!"

Maandag 5 februari heb ik alle documenten ingeleverd bij de gemeente die er voor zorgen dat wij mee mogen doen met de gemeenteraadsverkiezingen in Nijmegen. Bij die papieren zat een prachtig aantal van 44 ondersteuningsverklaringen. Ruim boven de 30 die nodig zijn. Geweldig dat we zo’n een kort tijdsbestek – een week – dat aantal al bij elkaar kregen. Alles is gecontroleerd en het is nu definitief: de ChristenUnie Nijmegen doet in 2018 weer mee aan de gemeenteraadsverkiezingen! En dat is belangrijk, want Nijmegen kan wel wat ChristenUnie gebruiken.

Het papierwerk is afgerond, nu aan de slag. Het is tijd om alle Nijmegenaren te vertellen waarom de ChristenUnie zoveel toe kan voegen in Nijmegen. Een aantal weken terug mocht ik al een aantal van u ontmoeten bij onze Verkiezings-ALV en dat willen we een goed vervolg geven. Daarom trapt de ChristenUnie Nijmegen op 10 februari de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart af. Dit doen we door samen te komen in de Boskapel, om samen biddend de campagne te beginnen. Vanaf 15:30 bent u van harte welkom. Om 16:00 beginnen we met een sing-in onder leiding van Jelle Hoksbergen. Verder zal er een overdenking zijn met Niels den Hertog en kunt u het verkiezingsprogramma inzien en kunt u de kandidaten ontmoeten.

Wij hopen u komende zaterdag te zien. Tot dan!